Tuesday, March 23, 2010

kalau tak puas hati cakap....

ini adalah entry yang aku tujukan kepada mereka yang berasa tak puas hati dengan diri aku yang serba kekurangan ini...

girls or guys...listen here, aku nak sound jugak walaupun aku bukanlah sejenis yang suka-suka sound orang sesuka hati...tapi kena jugak cakap...dan korang takkan pernah baca pun...hehehe
*bagi yang takde blog~tp kalau terbukak sila-sila lah baca ye~

nak cakap yang kalau tak puas hati dengan hamba allah yang tak sempurna yang bernama NURISA ANUM BT AMAN ini, sila-silalah berdepan or just cakap terus terang aje sebab aku bukan jenis berdendam dengan orang pun..aku sangat open minded *yeke????????

aku pun jenis yang tak cepat melenting..
nak inform sedikit kat korang yang memang bukan korang aje yang tak puas hati dengan aku...
memang dari dulu sejak sekolah lagi aku memang mangsa kebencian diaorang-diaorang ini...
so, please nanti kalau jumpa dengan aku please tell me apa yang korang tak suka pasal aku...
and cakap apa yang sebab korang benci kat aku...sebab nanti aku boleh berubah..aku tak suka lah bab-bab sindir-menyindir ni...dah macam buat ketupat sendiri-sendiri tanpa mengetahui yang kita-kita dah tambah nilai DOSA free-free...hehehe...nilai PAHALA makin turun dengan tak sengajanya..hehehe..

*saya juga bercakap tentang diri saya yang ada juga tidak menyukai orang sekelilingku ini. saya menulis entry ini juga untuk saya yang banyak tambah dosa jugak...sebab manusia tak sempurna dan kita kena berubah untuk tutup segala ketidaksempurnaan itu...

~wah-wah eisya banyak punya panjang lebar merepek kat sini..~


No comments:

Post a Comment