Saturday, March 20, 2010

jatuh cinta lagi

saya nak share 1 cerita baru...
hehehe...
saya dah jatuh cinta pada si lelaki yang hensem ini
dia lelaki yang menjadi gilaan saya buat masa sekarang...
fuhhh..
memang tak boleh di sangkal ke'hensem'an dia..
dia adalah LEE DONG HAE
ahli group SUPER JUNIOR yang popular kat korea...

kalau nak tahu betapa anda akan jatuh cinta atau tak...
tengok lah gambar dia yang telah buat jantungku berdegup kencang
bila saat terpandang wajahnya yang cukup mengasyikkan itu.


inilah lelaki yang menjadi pujaan hatiku...

tak cukup satu, saya bagi lagi satu...



p/s: kalau dulu saya bagi 3 orang lelaki..sekarang saya bagi lelaki ini sebagai lelaki idaman hati untuk dijadikan boyfriend or calon suami terus...moga-moga ada orang malaysia yang muka sebiji macam lelaki kacak ini...*nak jugak berangan kat sini*

2 comments: