Monday, June 13, 2011

wah!!!! dah lama tak update, pagi-pagi ni je ada masa

assalamualaikum semua...
selamat pagi.. baru pukul 2 pagi hari selasa 14 june 2011...

HAPPY BELATED BIRTHDAY TO MY SISTER ----> NUR HAZIRAH AMAN...



hehe..<---gelak dulu sebab dah lama tak gelak dalam blog..


dah agak lama jugak aku tak update blog ni, walaupun bukak blog hari-hari nak tengok orang updated tapi aku tak updated pun...



okay, sebenarnya aku baru je selesai buat Group Project tuk second last semester aku... baru saja selesai final presentation isnin pagi tadi.. so far okay la...

insyaallah semuanya akan berjalan dengan lancarnya dan resultnya kena tunggu dalam masa sebulan lepas bukak sem nanti..


dan aku kembali busy dengan tinggal satu je lagi assignment dan dua exam bakal menyusul..
dua-dua exam nanti adalah calculation.. okay itu bukan sesuatu yang senang ya..sangat rumit tapi insyaallah aku boleh buat kot..hehehe


doakan lah aku masa final nanti pada khamis ni dan selasa depan ya...

balik Kota Bharu hari khamis dan boleh la slow-slow cari kerja part time sebab duit mara dah tamat tempoh dah, next semester which is my final semester kena makan maggi tiap-tiap minggu..hehehe


tatata...

No comments:

Post a Comment