Saturday, June 18, 2011

Saya Sedih Sebab (SSS)

assalamualaikum...

actually, entry ni bukan nak cakap banyak cuma nak luahkan kegusaran hati sahaja..

semalam, bila bangun je tidur, aku tengok la handphone aku NOKIA E5 tu, tekan la macam biasa untuk unlock dia but!!!!!!!!!!!!!!! bila tekan skrin tak megeluarkan apa-apa tanda handphone tu hidup... so, aku ingat tak ada la bateri sebab lately ni aku memang malas gila nak charge batery dia..

dari 8.30 pagi sampai 3.30 ptg aku charge dengan harapan dia akan on tapi.....

nasib tak menyelebahi aku kali ni, handphone tu tak boleh on jugak, sabar lagi, maybe charger rosak ke, try pakai charge my housemate, try then, aku tido kejap, lepas bangun tido aku try on balik then, hati ni macam nak hentak-hentak je handphone berusia 3 bulan tu kat dinding sebab still lagi tak boleh on...

jiwa dah kacau, call mama pakai handphone yana, *thanks yana*
mama cakap try pergi check kat kedai handphone yang beli tu dulu, sebab still ada warranty kan.. so, pagi ni decide nak pergi Seremban hantar dia g baiki..


tengoklah macam mana hasil handphone tu nanti.. bakal ku jual atau ku simpan je dan beli handphomne murah buat standby...


dugaan betul bila nak exam ni.. naseb baik paper yang aku rasa aku takleh sangat focus dah lepas tapi paper yang bakal aku duduki nanti adalah paper yang aku paling tak boleh nak target apa yang aku nak.. sama ada PASS, MERIT, atau DISTINCTION...


lantak lah.. esok masih ada untuk study,, kalau study dalam keadaan tension pun tak boleh jalan jugak kan...


okaylah.. nak blah dulu.. nak siap-siap pergi Seremban..

tata

No comments:

Post a Comment