Wednesday, June 22, 2011

menjamu selera di pizza hut

hello guys and girls...

assalamualaikum semua....


ingat tak, kalau korang baca entry lepas yang aku cakap aku pergi baiki handphone aku kat seremban kan...

okay, hari tu lepas tinggalkan handphone aku kat kedai untuk baiki, aku and the gang (padahal dua orang je member aku kot) decide nak makan kat pizza hut...

masuk pizza hut, terus cari tempat yang agak best tuk lepak-lepak..hehehe


waitress datang bagi menu, ambik order then kitaorg borak-borak sambil ambik gambar... yelah gila bergambar tapi dalam banyak-banyak gambar, aku suka gambar aku kat bawah ni...


ni dah edit oleh aku sebab bosan takde benda nak buat..




kat bawah ni ada gambar yang boleh buat korang telan air liur tau..
sapa lapar memang kesian la..hehehe





2 ice lemon tea and 1 mountain dew


my spagehetti bolognese chicken meat
~aku tak makan daging sejak balik CIDB Talk~



tersergam indah makanan kami..
creamy cabonara milik katy
lasagna milik yana
bolognese milik aku
and
chickenball sause masala kami share

~~~Best Sangat~~~



my bolognese already finish
licin pinggan, tak tinggal satu pun spaghetti

terror tak aku habiskan makan paling cepat




lepas makan adalah masa untuk Shopping Time

shopping memang teman baik semua perempuan kat muka bumi
betul tak????


apa dah aku merepek ni..


esok malam aku dah akan balik Kota Bharu
dengan kakak aku
jimat duit, tak payah beli tiket bas..



okaylah,
aku undur diri dulu
jumpa lagi di lain entry
maybe pasal hang out day with my sister, Kak Farah this weekend


tatatititutu..

selamat tinggal kolej, kawan-kawan, lecturer,
jumpa lagi semester depan bulan Julai...
moga-moga semester depan iaitu final semester for my HnD
akan berjalan lancar dan aku boleh sukses..hehehe


this bear say Good Bye!!!
angyeong!!!





No comments:

Post a Comment