Thursday, June 30, 2011

Reunion setelah 3 tahun tamat alam persekolahan...

assalamualikum semua!!!!!!!!!!1

hari ni tak nak cerita banyak
just nak khabarkan pada kalian ~ceh ceh macam apa da....~

tadi pagi, aku bersama teman-teman sekolah teknik pergi sekolah tu...
yelah tak lama lagi, sekolah tu akan dijadikan kolej vokasional...

so, we just make a little reunion between friends, classmate, schoolmate and teachers...
tapi sayangnya, separuh dari cikgu-cikgu tak ada kat sekolah sebab ada kem kat Bachok..
Just meet a few teachers, tapi syukur jugak sebab boleh jumpa jugak dengan cikgu kelas masa 5KA 1 dulu, cikgu fizik, cikgu sejarah, cikgu BM, cikgu yang selama ni didik aku masa jadi student elit dulu..jasa diorang akan aku kenang...

tapi tak sempat pun jumpa dengan warden masa kat asrama dulu, Cikgu Kam, teacher Nurul, dan lain-lain...


tapi yang best boleh jumpa balik kawan-kawan lama yang memang dah lama aku tak jumpa...
walaupun ada sedikit slack kat beberapa tempat masa gathering ni tapi aku maafkan je lah..

slack dia bila aku boleh jadi bosan masa jumpa ramai-ramai..
hehehe sampai boleh aku main mesej dengan yeobo aku, ANIS...


sorry kawan-kawan sebab terasa bosan kejap..maybe sebab aku tak ada point nak cerita kot..
yelah bertahun aku tak jumpa korang, korang pun ada cerita masing-masing kan..


tadi cakap tak nak cerita panjang tapi sekarang dah panjang lebar aku cerita..
hehehe


by the way, lastly, THANKS again to ILY, WANIEY< FATIN and AYU sebab ajak aku pergi walaupun berbulan sejak reunion ni di rancang, aku sebenarnya tak nak pergi langsung...
korang terbaik la...




berkerut kot muka I tahan panas
~with ayu aka mok mah~

peace from me bersama air kelapa special
~with waniey~

time mesej with my yeobo, candid picture from ily
~beside me is Imani~


with our driver today, Ily cute


ex student from KA class...






okay..
it finish already
tak ada banyak gambar pun sebab bukan aku yang snap
ini pun aku cilok je dari facebook kat picture Ily..
hehehe



p/s:
I think I gain some weight again since a week stay at KB..
maybe I should control my eating habit
huhuhu....

No comments:

Post a Comment