Wednesday, April 6, 2011

bergumbira di hari selasa!!!!!!!

hello there!!!!!!!!!!!
hai semua..apa khabar anda disana??????????
hehehe

lama dah tak update sebab seminggu dua ni aku sangat busy dengan tugasan dan kelas-kelas yang full setiap hari yang dari pagi hari sampai lewat petang...huks huks..PENAT tapi tak apa demi masa depan aku yang akan datang....


cerita semalam hari selasa...
kelas project management habis pukul 4.30 petang
tunggu bas kolej ke TESCO nilai yang baru...
ceritanya, aku dan katy nak pergi sana hanya untuk mencari sepasang kasut yang bertutup untuk presentation dan ke ceramah CIDB hujung minggu ni..

bagus jugak aku beli sekarang boleh buat package pakai time raya terus...lagipun sem ni dan sem depan confirm jadual aku penuh dengan presentation je...

sampai kat TESCO kami ber-7 masuk je terus serbu kedai kasut kat situ..

selepas cari-tilik-cuba-letak-cari-letak-jumpa terus beli...
actually kaki aku susah sikit nak masuk kasut bertutup ni..so dah jumpa ambil beli jelah...
warna hitam so boleh macth untuk each color baju kurung atau dengan seluar pun boleh...

dah shopping kasut apa lag melantak la kat KFC..lagipun tu je fast food restaurant yang ada kat situ...


nisa unni and yana unni

syak unni and katy unni


*unni (calling for elder sister from younger sister in korean)




dah makan sambung shopping balik....

dah habis shopping bersiap sedia untuk balik ke kolej..
kena tunggu bas kolej datang jemput pukul 8.30 mlm..

tapi dalam nak tunggu bas datang kami sempat bercamera-whore dulu..




bintang dari kami


pandang ke arah yang berlainan

train


nisa, aku, katy, yana, awin, akma

sama macam kat atas tapi tepi aku yang baju coklat tu syak





that all






end here..





see you next time





maybe next story





about my CIDB talk



or




my group project presentation





angyeong!!!!!!good bye









No comments:

Post a Comment