Saturday, April 9, 2011

lagu-lagu korean baru yang aku layan sekarang!!!!!!!!

hello!!!!!!!!
I'm back...

tulis pada entri lepas nk cerita pasal talk or presentation tu tapi lain pulak kali ni...
hehehe
actually tengah boring *walaupun kerja berlambak..*


so aku saja-saja gatal nak share dengan korang lagu-lagu baru korea yang aku layan...


1. 0330 by UKiss

~KiSeop-Eli-Kevin-Hoon-AJ-DongHo-SooHyun~

lagu ni antara lagu paling best daru Ukiss
hayati lagu ni boleh buat aku menangis sedih
tapi bila tengok mv lagi-lagi muka KiSeop nescaya

aku tak jadi nak nangis...




2. Heart to Heart by 4 Minute

~JiYoon-SoHyeon-GaYoon-HyunA-JiHyun~

lagu ni lagu balas dendam pada BF dia yang jahat..
tapi cara balas dendam dia sangatlah x logik..
hehehe...




3. To Me by Rainbow


nama diorang aku tak ingat sangat plus muka pun tak cam..
diorang masih baru untuk aku kenal dan hafal..
maybe next time aku akan ingat..
kalau nak kenal sangat pergi google sendiri..
berlambak profile diorang..
aku je malas nak kenalkan..
hehehe

sorry



tapi lagu ni best..






that all



thanks for read my blog




maybe not perfect but




i'm happy



if you happy



apa dah aku mengarut ni..


tatatititutu...


nak sambung wat assignment


angyeong!!!!!!!!







No comments:

Post a Comment