Friday, March 25, 2011

korean buzz!!!!!!! berita terkini pasal korean music and drama....

hello hello..
rindu tak kat aku yang dah lama tak updated blog kesayangan ni..huhuhu...


lama tak update cerita-cerita pasal korea kan? kan? kan?


hari ni nak lah story morry kat korang pasal dunia korea hari ni...



untuk bulan 3 iaitu bulan march ni ramai artis-artis atau group idol buat comeback antaranya, CNBLUE, GIRL"S DAY, ZE:A, INFINITE, TVXQ, dan ramai lagi...yang baru debut pun ramai jugak tapi satu pun tak melekat kat hati aku nak tengok sebab lebih excited nak tengok comeback stage dari debut stage...


CNBLUE: album "First Step", lagu: Intuition

first full album from CNBLUE...seriusly indie boy band yang sangat mantap, best and cool...
fast song, rock n roll song, ballad rock song, all in this album...
plus, they all handsome and cool...

~jungshin, jonghyun, yonghwa, minhyuk~



GIRL'S DAY: album "Party 3". lagu: twinkle twinkle

~yura, minah, hyeri, jihae, sojin~



ZE:A: album "Lovability", lagu: here I am


~taehun, hwanghee, hyungshik, minwoo,
joonyoung, dongjun, kevin, siwan, heechul~


INFINITE: album: Inspirit, lagu: Nothings Over

~sungyeol, dongwoo, woohyun, sungjong, hoya, L, sunggyu~



TVXQ: album: repackage Keep Your Head Down, lagu: Before U go


~u-know yunho, max changmin~




Song Ji Eun, SECRET: album: single album, lagu: going crazy



song ji eun



kalau nak tengok MV diorang sila rajinkan diri search kat YOUTUBE or mana-mana yang boleh bagi korang tengok MV diorang,,tupun kalau berminat lah...hehehehe





untuk drama pulak...hmmm susah sikit nak story sebab sekarang ni semua cerita best yang cute miute dah habis...yang tinggal cerita ganas-ganas je...
kena preview jugak ke???? tak payah la ya..
tapi nanti aku janji kalau ada cerita best yang bakal bersiaran di TV korea aku akan bagi tahu kat korang....


tapi untuk tak hampa kan korang aku bagi korang tajuk-tajuk drama-drama yang aku dah tengok sebelum sebelum ni...

antaranya

1. MY PRINCESS, 16 episode, MBC
2. PARADISE RANCH, 16 episode, SBS
3. DREAM HIGH, 16 episode, KBS


yang lam-lama macam

SECRET GARDEN
PLAYFULL KISS
IT"S OKAY DADDY DAUGHTER
MY GIRLFRIEND IS GUMIHO



tengok-tengok jangan tak tengok...



p/s: SORRY!!!!!!!!!!! sebab hanya boleh share picture album-album tu je bukan MV diorang sebab aku punya blog x boleh letak VIDEO pun...punya lah sengal blog aku aku ni sesengal tuan punya blog ni kan.....AKU lah tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




TATATITITUTU



SEMOGA JUMPA LAGI DI LAIN ENTRI





SEMOGA HARI ANDA BERJALAN DENGAN LANCARNYA





INSYAALLAH




ASSALAMUALAIKUM





No comments:

Post a Comment