Thursday, March 3, 2011

dah lama tak update...preview movie kat korang jelah ya...

salam semua...
apa khabar, hope you guys baik-baik aja...

setelah lama x update blog kesayangan aku ni..
walaupun tak adalah orang baca sangat kan...
hehehe..

aku tak menghilang ke mana pun, just duduk rumah je.
rutin harian berjalan seperti biasa.
bangun pagi, makan, bukak laptop, layan baca fanfiction sampai malam...
begitu la setiap hari aku sepanjang cuti semester ni..
nak keluar bukan ada pakwe pun...



sebab dah lama tak update, hari ni aku nak preview kat korang movie yang aku baru je habis tengok kejap je tadi..

movie dari negara matahari terbit, JEPUN...
tajuk dia, DEATH GAME PARK..
actually aku jumpa cerita ni kat dramacrazy.net...
bila aku tengok macam best je aku pun loading la nak tengok sebab tak ada lagi fanfic untuk aku baca tengahari ni..






DEATH GAME PARK ni mengisahkan 13 orang, 11 lelaki dan 2 perempuan terperangkap dalam satu tempat yang terkurung. mereka dikehendaki menyelesaikan satu game. stage 1, mereka kena cari kad access untuk ke stage 2. dalam pencarian kad kunci tu 4 dari 13 mereka mati di bunuh. stage ke 2, mereka diuji daya ingatan, dan pastinya ada yang mati. stage 3, mereka kena matikan bom selama 15 minit sahaja. stage 4, terperangkap dalam bilik yang bergas, dan harus bunuh salah seorang demi antidote. stage 5, jeng!!!jeng!!!!


kalau nak tahu stage 5 ke wat pe, korang kenalah tengok sendiri..

tapi kesudahan dia agak memeningkan juga untuk aku tapi aku buat andaian sendiri kesudahan cerita tapi jalan cerita dia penuh aksi dan mencemaskan...




kenapa aku suggest cerita ni..

sebab aku rasa cerita ni best dan boleh la bagi kita ruang berfikir apa yang orang lain tak boleh fikir...

itu yang aku rasa bila aku tengok cerita ni..luar dari pemikiran betul..
tak tahu siapa salah tak tahu siapa betul..




antara pelakon-pelakon DEATH GAME PARK


TORI MATSUZAKA as Tokunaga Shuodai



MASAHIRO INOUE as Iwai Daigo




antara babak-babak dalam movie ni






kerusi maut

fight!!! fight!!!


situasi cemas!!!!!!!!





hero movie ni bukan muka jambu tapi muka cool dan misteri..
I LIKE him...
hehehehe..




dia adalah POWER RANGERS SAMURAI versi jepun kaler Merah..












info terakhir itu sebenarnya saja-saja je..
jangan marah ya..





No comments:

Post a Comment