Sunday, November 29, 2009

after 2 days....

dua hari lepas adalah birthday aku yang ke 19....
nothing special but yesterday
abah belikan aku kamera...
actually for my assigment next sem or future sem....
hehheheehe...
thanks abah....
akan eisya jaga kamera tu baik2...
aku jugak dpt mp5 free waktu beli kamera tue.....
best2....
sampai adik aku jealous dengan aku tau....
padan muka dia perasan sangat.....
hehehehehe.....

aku baru bukak tagged td...
ramai gak yang wish birthday aku kat situ.. thanks korang....
maybe ramai gak yang wish kat friendster tapi sorry la
coz aku dah lama tak bukak n mybe dah expired kot fs aku tue...

kwn2 aku tak wish pun kat aku...
my best friend x call, text or something..
diorg senyap aje....
aku plak mcm tunggul tggu klau2 ada yg nak wish kew....
huhuhuhuhu..
actually aku x sedey pon..
janji hidup aku happy...

No comments:

Post a Comment