Monday, November 16, 2009

back home, on diet, money decrease, my birthday and aidiladha....

salam....
hey...
now I kat key bee..my hometown..
yg aku sgt rindukan...
aku balik naik keretapi dgn housemate aku, uya cute.....
then, bila sampai, family aku dtg ambek kt station kt wakaf baru....
balik aje, aku terus makan laksam...
mama tgh masak...bestnya aym msk kicap..(favourite aju tue)
aku x tido pon....malas nk tido 9t xleh tido mlm....

nak di jadikan citer, tghari sblum aku balik...
mun, housemate aku punya kwn nk jual jusmate 5 dia kt aku...
so, dgn rasa nk kurus, aku pon belilah...rm160...murahkan klu x rm200...
dgn azam nak kurus bila kat umh, aku pun brulah minum kelmarin...
rase dia bezz lah gak dr ubat2tan yg merbahayakan diri itu....
beside that, aku da gak lah buat exercise n aerobic sendiri...sejam je..
nak jogging xde peralatan lengkap cam kasut n seluar track..
maklumlah balik bwk baju ckit aje....
pagi td aku mkn mee aje, tgh ahri td aku mkn nasi plak...
bukan ape takut mama kecik ati aku xnak mkn dia msk....
hehehehe (sbenarnya terliurkan aym goreng n sayur cendawan...)

dan di sebabkan aku ni agak boros bila balik key bee nie...
duit aku pon makin kurang....
kelmarin, aku g masukkan duit kat ASB aku sbyk rm300...
so, duit aku pon makin lah kurang...
lmbatnya hujung bulan..duit mara nak masuk nie....
salah sape suroh g beli jusmate 5 tue...
alah,...tuk kurus aku sanggup...huhuhu...
impian nak pakai kebaya raya next year...(hrp2 impian aku tercapai)...

lagi next 2 week ialah birthday aku yg ke 19 tahun...
org len nak masuk 20, aku bru 19... hehehe...muda lagi tue....
(len kali lahirlah lmbt cam aku)
birthday aku jatuh pada raya ke 2...
tahun nie abah x korban, so...
kitaorg juz tggu klu da org nk bagi kat kami aje...
xleh mkn daging byk2,,...
9t kena darah tinggi....
hehehee....
x sabar nak tggu hari aku nak pergi ambik sijil SPM aku...
n jumpe wani n lain2 (klu diaorg nak jumpe aku lah kan...)
rindu kat diorang wlpon diorg x rindu kat aku...
huhuhuhu.....

key lah...aku nak cow dulu...
dah nak dekat waktu tuk exercise nie...
ok lah ya...
see on next retry okey?....
tatatititutu....

No comments:

Post a Comment