Tuesday, October 20, 2009

continued.......

itulah perkataan pertama aku tuk entry nie...
TENSION mmg sebati dgn diri aku..huhuhuhu
dah mmg sejak kecik kot..hehehe...
merapu je ko ni sya...

aku actually bosan sbnrnye dgn life aku
tension...skg..
asyik2 stress n tension je...
life aku simple je..
aku xde pakwe...
coz ape...
ntah laa...
mybe ati aku yg kecik nie dah jd keras cm batu kot...
aku bukan xpernah couple ke..
pernah..dgn senior aku yg tua sethn je dr aku...
pasti ada yg x caya bila aku ckp yg aku couple dgn dia cuma 3 ari je...
aku x suka dia pon wlpon dia hencem, putih melepak, tp pendek...
hehehe..suka ati je aku mengata dia..cian diakan..
e-in2 mana la ko skg neh...
aku dgn dia dlu coz kcian akt dia je sbb makwe dia x lyn lg..
hahaha... aku gelak wak2 dia ajk aku couple dgn dia dlu...
tp sekurang2nya tinggalkan memori yg aku rasa mcm2 rase laa....
hehehe...

end of the story, back to my stress...
semlm tuk hilangkan tension, stress n kebosanan yg aku hadapi,
aku pg kedai uncle kt kfc(kolej food court) beli majalah...
huh..dah lame x singgah kat sane...
uncle siap tegur tnye nape lama x nmpak...
hahaha..aku jwb aku bz je...
aku beli lah senaskah majalah favourite aku yg satu2nye aku bleh bace skg..
iaitu MAJALAH REMAJA.... aku msti start beli blik
dah lah edisi lps aku x smpat nk beli doh...
sape2 nak bace boleh la beli je kat mana2 kedai yg berhampiran anda...
hehehe.. bez gak lah isu edisi nie...
bleh di bace oleh semua golongan...
(smpai abh aku pon suka)...hehehehe...



cuba tgk isu kat dlm majalah nie..
cam ape yg aku rase je kan..
tertekan...
(tp xde lah nk mati)

No comments:

Post a Comment