Monday, October 12, 2009

new story to share....


huhuhuhu...
dah lama x share story kat blog nie kan....
aku nak share yang aku sekarang tgh bz dgn
projek buat shelter... hehehe...
shelter aku x lah lawa cm dah siap 2 tapi unik.....

kat bwh nie lah pic shelter aku....


cmne?? comel x?????
huhuhuhuhu.......
aku design nie dgn 2 ag grup member aku....
kos nk wat shelter yg agak comel nie???
huhuhuuhu
dlm seorg kena bagi 300 ringgit malaysia kot....
hehehe....mahalkan...
tapi nak buat benda nie bukan lah perkara yg senang....
so, kenalah berhabis gadai...
dlm nak buat benda nie...
aku ada lah gak terasa hati dgn member aku,,,,
bukan apa tapi cam aku je byk wat keje tapi dia dtg just lepak jew.....
ikot suke ati ko la...
aku peduli apa....
aku just hope yang shelter ni menjadi n kitorg dpt marks tinggi...
20 oct nie kitorg dah nak kena present....




No comments:

Post a Comment