Saturday, October 17, 2009

bOriNgnYe DuK SorAng2

ermmmm....
ari nie aku on9 awal2 pagi lg...
coz xthu nk watpe dah...
breakfast dah...
tgk tv xde citer best la plak pgi ahd nie....
ermmm....
tensionnye...
asgmt ada ag, keje photoshop tuk shelter ada ag gak...
tapi aku ada penyakit M.A.L.A.S. tahap max...
bdak umh aku sumenye xde...
da yg balik, da yg g umh kwn dia...
aku gak laa duk sesorg kt cnie....
klu da kwn bleh gak g tgk wayang ke....
kakak aku plak bz dgn keje n exm....
aku gak yg tercongot kat cnie...

cakap pasal wayang, citer ape yg best skg eak???
selama setahun lebih aku duk kat cnie...
bru beberape kali je aku g tgk wayang...
aku ni bukan la kaki wayang sgt tapi syok la gak
g tgk wayang...
ni la senarai citer yg aku sempat tgk sepjg aku kat ngr9 nie....

1. Histeria... kt MBO Galaxy Ampang
(dgn kakak aku n ank2 sepupu aku yg semuanye lelaki 2)
2. Geng: pengembaraan bermula....kat TGV Jusco Seremban
(dgn eiyda n am...waktu tue kitorg aje kot yg remaja, sumenye bdak2...)hehehe
3. Bohsia: jgn pilih jaln hitam.....kat TGV Jusco Seremban
(dgn eiyda,am, uya, fiqa, k.liya n abg Ez)
4. Harry Potter The Half Blood Prince......kat Times Square
(dgn kakak aku yg vogue tue...hehehe....citer xlah best sgt tp aku suka HARRY jew..)

pas2 aku dah xde masa nk g tgk wayang walaupun dlm hati nak....
aku teringin nak g tgk papadom...
tapi aku akan make surekan aku g tgk citer pisau cukur 9t...
coz ada lelaki pujaan ku wlpun da kawin....
teka la sape...AORAN AZIZ....hencem kan dia....hehehe
dah laa..aku nak g cuci kain jap...
pas2 g tgk tv klu ada citer menarik tuk tontonan mata ku nie....
tatatititutu

No comments:

Post a Comment