Tuesday, November 20, 2012

Rindukan Masa Lalu...

Assalamualaikum!!!!!!!!!!!!!


it's been a while aku tak update blog ni..
walaupun bukannya ada orang baca pun..hehe


actually, aku baru sahaja start semester baru kat IUKL ni..
this is 3rd week and I got a pile of homework and assignment already..
itu baru je 3 subject, 3 lagi subject camne..

1st week, sangat busy dengan register subject and so on..
2nd week pula cuti seminggu yang aku hanya makan, tidur, surf internet sahaja kat hostel ni..
disamping berpindah ke bilik single dari bilik double..
finally, I got my single room back macam kat Legenda dulu...
I miss being alone..hehe

dalam aku duduk merenung masa lalu ni, aku rindukan masa-masa aku yang terluang selepas habis belajar HND dulu..

tidur pukul 3 or 4 pagi
bangun pukul 8 sebab nak kena jaga si Zafril dan Iman Danish masa mama pergi pasar..
Makan orang sediakan; pagi, tengahari, minum petang dan malam....
internet laju,
baju sentiasa dibasuh oleh mama, actually mesin basuh yang cucikan..mama just kumpulkan je..
keluar mana-mana, abah yang hantar..
makan kat luar abah yang bayar..
dan beli air pun kadang-kadang abah yang hulurkan duit...

see how much my dad love his younger daughter...


I'm really miss that time with my family..
and I even wish everyday, every month and every years
I can do the same thing like that again..

BUT wish is just a wish
and dream is just a dream..

I should wake up and tell myself
that everything is not the same anymore..
this month I will turn to 22 years old
and that means I already become an adult and mature
or I have to be one..

tapi yang sedihnya..
aku tak boleh balik masa birthday aku hujung bulan ni..
sangat jealous dengan my sis, Kak Ngah sebab balik hujung bulan ni..
rindu kat 2 orang permata hati dia lah tu..
tapi tak pe, next month 20/12/2012, eisya balik ya mama!!! In Shaa Allah
kita celebrate sama-sama masa tu biarpun lambat..

oklah..
dah banyak pulak aku membebel kat sini..




p/s: 21st Oct hari tu aku convo.. malas nak update pasal convo sebenarnya..
but here I will show you guys the picture of my parents and me at Marriott Putrajaya...




ohh, a naughty boy also there..
suka sibuk tau!!!

Ahh, I MISS MY PARENTS so much!!!!






see you soon....

tata..



No comments:

Post a Comment