Friday, February 24, 2012

miss you!!!


ASSALAMUALAIKUM!!!!



ya, aku rindu pada mereka

ya, aku rindu untuk bersama mereka semula

ya, aku mahu bertemu mereka

ya, aku nak persahabatan kami tak berhenti bila masing-masing bawa haluan sendiri

ya, aku nak kami bersahabat sampai mati



kami bukan saja kawan tapi seperti adik beradik



Katy Unni, yang sentiasa menjadi crime partner aku
selalu bersama aku walaupun jauh

Yana Unni, yang menjadi chef untuk aku setiap kali aku lapar dulu
yang selalu mesra dan baik hati

Nisa Unni, peminat K-pop paling berpengaruh
masalah dia adalah masalah kami jua

Syak Unni, yang sangat cool tapi jiwang
i know you're the best

Wan Ahjuhssi, cute guy sometimes
tapi please jangan nak perasan sangat, okay!!


My Yeobo Anis, the one and only
yang selalu ada untuk menyokong aku
let this bonding last forever

lastly,

Balqis, yang sentiasa ceria dan suka bercerita,
tapi lebih matang dari aku rasanya






SERIOUSLY, I MISS YOU ALL OF YOU RIGHT NOW!!!!!!





No comments:

Post a Comment