Wednesday, January 25, 2012

Happy 2nd Birthday to My dear nephew


Assalamualaikum semua!!!!



pada 26 januari 2012 yang lepas kami sekeluarga menyambut ulangtahun kelahiran Muhamad Iman Danish yang ke 2..

Ya Allah, rupanya anak saudara aku dah besar rupanya..
Ingat lagi masa dia lahir 2 tahun yang lalu..
masa tu aku exam
beberapa hari kemudian aku balik
masa tu usia dia baru je 3 hari..

tapi aku boleh lihat yang bayi ini bakal beri kami sekeluarga sinar hidup yang baru
setiap anak itu anugerah yang terindah
biarpun dia bukan anak aku cuma anak saudara aku
tapi kasih sayang aku lebih dari segala-galanya


itu janji aku dulu
tapi sekarang bukannya aku tak sayang dia
tapi yang Iman Danish ni tahu buat untuk aku ialah
suka gaduh dengan aku
setiap yang aku buat mesti dia jealous
bila aku dekat sikit dengan mama aku @ tok Ma dia
mesti dia marah aku
bila aku makan je, mesti dia nak
Danish oh Danish

lantaklah Dek oiii
nanti bila adik baru nak lahir
apa lah reaksi dia bila semua orang
beralih arah tumpuan kepada si adik nanti


tapi tak apa
budak macam Iman Danish
tak pernah akan disisihkan sebab
budak ni ada daya tarikan tersendiri


ucapan Cik Eisya untuk adek:

Terima Kasih sebab Lahir ke dunia ni
terima kasih sebab jadi anak kepada Kak Ngah dan Abg Ewan
terima kasih sebab jadi cucu pada tuk Ma dan tuk Abah
terima kasih sebab jadi anak saudara pada ayh long, cik farah, cik eisya and pak su
terima kasih sebab jadi penyeri hidup kami semua

semoga adik dikurniakan akal yang sihat
minda yang cergas dan keupayaan fizikal yang kuat
dan semoga menjadi hamba Allah yang taat kepadaNya


semoga bila adek besar nanti boleh jadi manusia yang berjaya dan bertamadun




that's all

thank you Muhamad Iman Danish bin Muhamad Erwanuddin


I Love You so Much!!!!!!!!!!!!!!




sekitar majlis hari jadi yg ke 2 Iman Danish


with his mama

with his papa

his birthday cake
oreo cheese cake

menu on that day
sate ayam n daging
kuzi ayam
roti jala
roti bun

my first chocolate muffin
actually aduanan dia beli yang jenama Nona tu.
hehehe



sekian!!




No comments:

Post a Comment