Monday, November 14, 2011

rahsia dah terjawab!!!!

mood: biasa je
music: kpop - T-ara: Cry Cry


salam semua...

baru tadi post entry pasal korean buzz dan cakap yang aku busy tapi alih-alih boleh pulak sekarang post satu lagi entry baru..


cakap pasal rahsia..
suhhh!!!!!!
diam, diam nak cerita ni..
dulu mama aku selalu tanya apa ada dalam handbag aku sebab berat sangat..
ishhh...dulu aku jawab hanya dengan senyuman sebab malu nak cerita yang beg aku macam mini container la pulak..
tapi sekarang baru aku terbukak hati nak cerita apa yang ada dalam handbag aku tu..



beg yang aku baru beli masa hari raya hari tu memang sesuai untuk letak macam -macam isi didalamnya..


beg yang cantik tak perlu mahal tapi asalkan selesa untuk di gunakan dan bergaya dengannya..
buat apa beg mahal kalau yang boleh diisi didalamnya hanya sedikit..


beg ni harga paling murah aku pernah beli
kat Times Square
kedai tu memang jual beg lain size tapi sama harga
so, belilah yang besar sebab harga dia berbaloi




jom selongkar beg!!!!!!!!




1. Rainbow Purse, tak ada purse tak guna ada beg besar-besar
2. Nokia E5, sentiasa dihati, x bawak rasa hilang diri
3. Kamera Digital FujuFilm, pemberian abah
4. Beg Kecil, dah lama beli masa tahun 2008 lagi
5. Spec Case Focus Point, baru punya
6. Pills box, baru je beli kat mr. DIY
7. Cermin Mini, kat mr. DIY jugak
8. Red MP4, tak ada jenama, Low Yat Plaza
9. EarPhone Nokia, free masa beli E5
10. Cologne, bila rasa badan dah x wangi boleh la sembur
11. Wet Tissue Guardian, guna bila tangan kotor dan malas nak basuh tangan
12. Pengetip Kuku, Skru Spec dan Key chain Frame Gambar masa Ice Skating
13. Tisu muka yang biasa, biasa dalam beg akan ada 2
14. Pendrive, bila perlu memang berguna, abah yang bagi jugak
15. Kipas Plastik, beli kat Melaka tahun lepas
16. Gula-gula Mentos, bagus bila mulut dah tak selesa




tadi ada beg kecil kan
jom selongkar dalam beg kecil tu pulak



yang nombor dalam bulatan:

1. Compact Powder Silkygirl
2. Lip Balm Maybelline, Dolly Rose
3. Lip Balm Lip Ice, Grape Blackcurrant
4. Eyeliner Maybelline cap pasar malam je



yang nombor dalam segi empat:

1. healer untuk asthma, have to be with me always
2. mouth cover, sesuai bila selsema atau sedang mengelak dari habuk
3. minyak cap kapak, bila mabuk atau pening naik bas bolehlah apply
4. Eye Mo, mata aku selalu sakit, so memang kena selalu ada
5. handiplus, senang kalau luka boleh letak terus








akhirnya rahsia apa ada dalam beg aku terjawab sudah
maka tolong jangan tanya lagi ya
aku tak nak jadi macam dah FUHH tu..
main selongkar-selongkar
hehehe








sekian..



sambung kembali buat report yang tak siap-siap
hehehe









No comments:

Post a Comment