Sunday, November 13, 2011

Korean Buzz: Wonder Girls and T-ara

salam semua...

hai hai!!!!

lama dah korean buzz punya segmen tak di update kan...

sorry because I have a lot of work to do..
sekarang pun busy giler tapi curi masa kejap untuk update korean buzz ni..


bulan november ni, ramai yang buat comeback dengan lagu-lagu yang superbest and cool song..

artist: Wonder Girls (WG)
lagu: Be My Baby
album: Wonder World


hyelim, sohee, yoobin, sunye, yeeun


rate: 4/5 star
comment: lagu ni sure boleh buat kita nak nari sama dengan diorang
image lain dari sebelum ni..
cantik and cool





artist: T-ara
lagu: Cry-cry
album:Black Eyes


jiyeon, hyomin, qri, boram, soyeon, eunjung, hwayoung


rate: 4/5 stars
comment: very interesting song to listen
lagu ni banyak menyentuh emosi n lagi best tengok mv dia sebab ada drama sekali..





actually, october pun banyak jugak artist yang buat comeback.
antaranya ialah Girls Generation, Secret and ramai lagi tapi
no preview tuk korang just because I'm not into the song to much
malah satu lagu dari GG and Secret pun aku tak download
aku bukan peminat GG or Secret pun..

lagu "The Boys" dari GG tu boleh la tahan
rate pun aku bagi 3.5/5 stars je

and

lagu " Love is Move" dari Secret tu pun ok je
rate aku bagi 3/5 stars je lah.

tapi ni semua pendapat aku,
kalau korang rasa lagu diorang ni lagi best tu terpulanglah kat korang ya..





sebagai pendengar setia lagu korea
aku memang dengar pada music dan kekuatan lagu tu
bukan pada populariti artist tu
kalau nyanyi and lagu bagus tapi
perangai gedik sebidik tak perlulah nk meg'idol'kan mereka ya..


~comment di atas adalah iklan semata-mata~
hehehe






thanks..
end..
see you soon in KOREAN BUZZ!!!!




No comments:

Post a Comment