Friday, July 29, 2011

Highways Engineering: Spot Speed Study dan cerita hujung minggu lalu

assalamualaikum semua....

lama tak updated kan.. hehehe.. biasa la busy sikit dengan kerja-kerja dan final project aku..


selasa lepas, kami segerombolan budak kelas highways engineering ke field vist untuk spot speed study... biasa la budak Civil Engineering...kalau tak ke site memang tak sah..

budak kelas ada dalam 20 orang cam tu ataupun lebih..(sorry tak pernah ambik tahu pun)
so ada 3 group dan setiap group dibahagi kepada 7 atau 8 orang satu group.. Group aku terdiri daripada 7 orang, iaitu Wan, Sara, Erni, Elson, Haziq, Kathy dan aku..

dan group aku first siap buat spot speed ni, so kitaorang rehat rehat sambil menjamu cendol tepi jalan kat beranang tu... first time aku rasa cendol kat situ, boleh la tahan sedap..


aku, katy n wan..
jaga kat point 1..





actually, entry ni tak bermotif pun sebab aku sahaja-sahaj nak updated, takut bersawang la pulak blog kesayangan ni kan...

City Hunter---->> drama korea yang aku duduk hadap setiap hari rabu dan khamis tu dah pun habis.. so, lepas ni hari-hari tersebut, aku akan sunyi sikit...


GOOD BYE CITY HUNTER!!!
Lee Yong Sung
Kim Na Na
Kim Young Joo
Choi Da Hye
Jin Sa He



Minggu lepas, aku balik Kampung Pandan, rumah mak lang aku... nak balik punya pasal aku rela dari kolej --> batang benar --> Bndr,Tasik Selatan --> Bukit Jalil.. kat Bkt Jalil, tunggu kakak aku ambik dari tempat kerja dia, then balik dengan dia ke kampung Pandan.. bukan aku tak boleh pergi sendiri tapi kawasan kat situ agak ngeri untuk laluan pejalan kaki yang sendirian..

Sabtu, ke Times Square nak tengok wayang.. Harry Potter 7 Part 2 memang terbaik!!!!!!!
sedih la lepas ni tak boleh tengok Harry, Hermoinie dan Ron lagi.. tapi mereka sentiasa di hati aku...

Shopping??? of course walaupun tak banyak, cuma casing E5 aku, baju sehelai dan shawl sehelai.. SALE kot tapi control sebab nak shopping sakan time raya nanti...

Ahad pulak ajak kakak aku ke Putrajaya.. yelah aku mengaku aku tak pernah jejak kaki pun kat sana.. Serius Putrajaya cantik dengan senibina dia lagi-lagi masjid dia...sempat jugak solat Asar kat Masjid Besi tu..Insyaallah, nanti ajak mama dan abah datang pulak...

Isnin pagi, aku dah balik Kolej tapi perjalanan dia macam nak datang jugak...
Kmpg Pandan --> Bkt. Jalil --> BTS --> Batang Benar --> Kolej..

petang pergi kelas ISP...


dah habis dah.. penat dah nak taip panjang-panjang kan..

okay lah..chow dulu..

tatatititutu......




No comments:

Post a Comment